Reklamace


Vážení zákazníci,



každá Vaše objednávka je u nás vyřízena s maximální možnou péčí. Přesto můžete ve výjimečných případech obdržet knihu, ve které najdete skrytou výrobní vadu. 

V expedici knih máme zaveden systém dvojí kontroly odesílaného zboží. I naše expedientky jsou ale jenom lidé a tak se může stát, že zákazník obdrží jinou knihu, než objednal. 

Pokud přes veškerou naši snahu některý z výše uvedených případů nastane (a za předpokladu, že jste knihy obdrželi přímo od nás), zašlete reklamované knihy spolu s důvodem reklamace na naši adresu. Kniha Vám bude obratem vyměněna za bezchybnou. 

Vynasnažíme se, aby k reklamacím nemuselo docházet.

Pracovníci internetového knihkupectví.



© 2002-2016 - KOPP nakladatelství, Všechna práva vyhrazena.
Publikování jakékoliv části webu povoleno pouze se souhlasem provozovatele.

Sídlo firmy
KOPP nakladatelství, Šumavská 3, 370 01 České Budějovice, tel./fax: 386 460 474, e-mail: knihy@kopp.cz