Modelování důvěry a reputace se zaměřením na C2C systémy

  • Modelování důvěry a reputace se zaměřením na C2C systémy

Monografie se zabývá pojmy důvěra a reputace, jejich významem a použitím v různých souvislostech elektronických online systémů, zejména elektronických aukcí a P2P systémů. V úvodu práce je rozebrán pojem důvěry a reputace a jsou analyzovány jejich základní vlastnosti. Dále jsou popsány způsoby implementaci mechanismů důvěry a reputace v online C2C systémech. Nedílnou součástí je také popis souvisejících oblastí důvěry a bezpečnosti a principů útoků na důvěru a reputaci včetně naznačení, jak je možné řešit některé slabiny systémů důvěry a reputace. Monografii je však zaměřena zejména na představení metrik důvěry a na představení, analýzu a návrh modelů pro výpočet důvěry a reputace např. při použití Bayesovského přístupu nebo Dempster-Shafeovy teorie důkazů.  
Celá popisovaná oblast je poměrně široká a stala se předmětem intenzivního výzkumu právě v souvislosti s tím, jak vysoký podíl komunikace a transakcí (mezi různými entitami) je prováděn pomocí elektronických komunikačních prostředků.
Knihu uvítají odborníci, kteří se zabývají nejen výzkumem online C2C systémů, ale i návrhy a provozem online C2C systémů.2

Ladislav Beránek (*1957) pracuje na Katedře aplikované matematiky a informatiky Jihočeské univerzity a zabývá se online systémy na infrastruktuře Internetu, počítačovou bezpečností a aplikací různých data miningových metod v těchto oblastech.
2

Specifikace

Vlastnosti knihy
Rozměry A5
Počet stran 184
Vazba brožovaná

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
    Špatný           Dobrý
  • Autor Ladislav Beránek
  • ISBN 978-80-7232-387-6
  • Dostupnost: Na skladě
  • 385 Kč
  • 385 Kč

    Ušetříte: 0 Kč