Modelování důvěry a reputace se zaměřením na C2C systémy
Monografie se zabývá pojmy důvěra a reputace, jejich významem a použitím v různých souvislostech elektronických online systémů, zejména elektronických aukcí a P2P systémů. V úvodu práce je rozebrán pojem důvěry a reputace a jsou analyzovány jejich základní vlastnosti. Dále jsou popsány způsoby implementaci mechanismů důvěry a reputace v online C2C systémech. Nedílnou součástí je také popis souvisejících oblastí důvěry a bezpečnosti a principů útoků na důvěru a reputaci včetně naznačení, jak je možné řešit některé slabiny systémů důvěry a reputace. Monografii je však zaměřena zejména na představení metrik důvěry a na představení, analýzu a návrh modelů pro výpočet důvěry a reputace např. při použití Bayesovského přístupu nebo Dempster-Shafeovy teorie důkazů.
Celá popisovaná oblast je poměrně široká a stala se předmětem intenzivního výzkumu právě v souvislosti s tím, jak vysoký podíl komunikace a transakcí (mezi různými entitami) je prováděn pomocí elektronických komunikačních prostředků.
Knihu uvítají odborníci, kteří se zabývají nejen výzkumem online C2C systémů, ale i návrhy a provozem online C2C systémů.2
Ladislav Beránek (*1957) pracuje na Katedře aplikované matematiky a informatiky Jihočeské univerzity a zabývá se online systémy na infrastruktuře Internetu, počítačovou bezpečností a aplikací různých data miningových metod v těchto oblastech.
2
Specifikace
Vlastnosti knihy | |
Rozměry | A5 |
Počet stran | 184 |
Vazba | brožovaná |
- Autor Ladislav Beránek
- ISBN 978-80-7232-387-6
- Kód výrobku: Beranek
- Dostupnost: Na skladě
- 385 Kč
-
385 Kč
Ušetříte: 0 Kč - Cena: 385 Kč